Введеніє. Що таке SMM. Навіщо? Як на нім заробляти?

smm — це залучення уваги до певного товару або бренду на соціальних платформах. У комплексі спеціальних заходів медіа використовуються як канали зв'язку для просування і реалізації інших завдань.

smm-менеджер (Smm-фахівець) – це людина, що займається просуванням певного продукта/бренда/сайта в одній або декількох соціальних мережах.

smm-специаліст повинен уміти все):

  1. Определять цільову аудиторію.
  2. Ісследовать інтереси і поведінка цільової аудиторії.
  3. Проводіть аналіз ніші клієнта.
  4. Подбірать площадки
  5. Разрабативать загальну стратегію просування.
  6. Подбірать інструменти, оптимально вирішальні завдання клієнта.
  7. Правільно позиціювати співтовариство.
  8. Управлять контекстною рекламой
  9. Прогнозіровать бюджет реклами.
  10. Пользоваться сервісами для оптимізації smm-робіт.
  11. Направлять обговорення в потрібне русло.
  12. Нейтралізовивать негативних користувачів в співтовариствах.
  13. Повишать активність користувачів в співтовариствах.
  14. Повишать повернення в співтовариства.
  15. Настраївать службу підтримки через соціальні мережі.
  16. ...

В практиці багатьох компаній були відмічені некоториє типові ошибки:

  • слішком велика кількість постів;
  • отсутствіє взаємодії з підписчиками в коментарях;
  • удаленіє негативних відгуків;
  • не дотримувалися закони;
  • вибор помилкової пропорції між розважальним і інформаційним контентом;
  • іспользованіє однотипної інформації;
  • публікация матеріалу в періоди слабкої активності читачів.

Плюси роботи Smm

  • растет рівень довіри ;
  • возрастаєт об'єм продажів, лідов;
  • в соціальних мережах найпростіше іследовать ЦА;

Мінуси роботи Smm

  • неправільно ведення - даремно будуть витрачені грошові і тимчасові ресурси;
  • не всі теми можуть викликати резонанс - ви ризикуєте бути таким, що не зрозумів ;
  • неправільний вибір стратегії викличе негативні відгуки;

Більше інформації і прикладів можна отримати в нашому курсі SMM.

SMM 1е заняття – частина 1

You May Also Like